Mose Allé 13, 2610 Rødovre, telefon: +45 36 36 55 85, e-mail: cosea@co-sea.dk

KONTAKT:


CO-SEA

Mose Allé 13
2610 Rødovre
Telefon: +45 36 36 55 85
Email: cosea@co-sea.dk

Åbningstider og kontaktpersoner
Du kan finde mere info omkring kontoret og de ansatte her: 

Gå til kontor CO-Sea

To stillingsopslag fra Sea Health & Welfare

CO-Søfart - 10. juli 2019

To stillingsopslag fra Sea Health & Welfare

Sea Health & Welfare søger Administrativ medarbejder med HR-erfaring og Faglig ledere med fokus på arbejdsmiljø.
Der er ansøgningsfrist på begge stillinger den 9. august 2019.

Administrativ medarbejder med HR-erfaring til SEA HEALTH & WELFARE (Handelsflådens Arbejdsmiljø- og Velfærd)

Er du en rutineret administrativ medarbejder, med erfaring indenfor for HR-opgaver? Så er du måske den kollega, vi leder efter hos SEA HEALTH & WELFARE.

Trives du med at arbejde i en omskiftelig hverdag og understøtte huset gennem et væld af forskellige opgaver samt har du erfaring med:

  • Støtte ledelsesgruppen med administrative opgaver fx planlægning af seminar.
  • Ansvarlig for rekrutteringsprocessen.
  • Planlægge personalesamtaler (MUS-samtaler og lønsamtaler mv.).
  • Koordinere ferie og sygdomsregistrering.
  • Ansvarlig for GDPR.
  • Understøtte regnskabsafdelingen med fx fakturering af salgsordre og rykke for betaling.
  • Rejsebestilling for ledelsen og konsulenterne.
  • Salg af materialer samt strukturering af varelager.
  • Kontakten til diverse leverandører.
  • Indgå i husets telefonvagt.
  • Samt diverse ad-hoc opgaver.


Du vil blive omdrejningspunkt i SEA HEALTH & WELFARE, der består af 18 medarbejdere fordelt i administration, velfærd- og arbejdsmiljøområdet.

Du har højt humør og evnen til at holde overblik. Du har relevant erhvervserfaring fra en lignende stilling. Du har god energi, en humoristisk sans og så har du lyst til at bidrage til det gode og uformelle fællesskab i huset.

Vi forventer, at du har:
Gode kommunikative kompetencer og du behersker engelsk i skrift og tale.

  • Helt styr på Office-pakken Excel, Teams, PowerPoint.
  • Kendskab til E-conomic vil være en fordel.
  • Kendskab til den maritime branche vil være en fordel.


Vi tilbyder:

Et spændende og varieret job, hvor der vil være god mulighed for at præge SEA HEALTH & WELFAREs fremtidige arbejde og egen hverdag.
Dygtige, dedikerede og engagerede kollegaer.
En dynamisk arbejdsplads med højt til loftet.
Løn efter kvalifikationer.

Skriftlig ansøgning skal sendes til Koordinator Katja Nielsen til e-mail kni@shw.dk. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Direktør René Andersen på +45 4046 5453.

Ansøgningsfrist 09.08.2019 - Forventet ansættelsesstart 01.10.2019

Læs mere om SEA HEALTH & WELFARE på www.shw.dk.

 

Faglig leder til SEA HEALTH & WELFARE (Handelsflådens Arbejdsmiljø- og Velfærdsråd) med fokus på arbejdsmiljø

Kan du sætte søfarendes psykiske og fysiske arbejdsmiljø på dagsordenen i den maritime branche?
Kan du facilitere, engagere og vise retningen for et dedikeret konsulentteam? Kan du samle forskellige aktører i den maritime branche (søfarende, rederier og myndigheder m.fl.), når det handler om et sundt og sikkert arbejdsliv til søs?

Så er du muligvis vores nye faglige leder i SEA HEALTH & WELFARE – en organisation med speciale i arbejdsmiljø og velfærd til søs.

Stillingens primære opgaver er:

  • Lede et konsulentteam med speciale inden for arbejdsmiljø – både i daglige opgaver såvel som langsigtede projekter - i tæt samarbejde med den faglige leder for velfærdsafdelingen.
  • At videreudvikle og implementere SEA HEALTH & WELFAREs strategi i samarbejde med ledelsen.
  • Udarbejde budgetter i samarbejde med ledelsen.
  • Bidrage med inputs til - og deltage i – bestyrelsesmøder.
  • Søge fondsmidler til nye projekter.
  • Deltage i seminarer og præsentere SEA HEALTH & WELFAREs arbejdsområder i forskellige fora i indland og udland.


Vi forventer, at du:

  • Har solid viden om arbejdsmiljø til søs.
  • Har ledelseserfaring og kan sætte klare mål og visioner.
  • Er visionær og innovativ.
  • Kan lytte, engagere og inspirere.
  • Er en dygtig formidler og kommunikatør.
  • Er god til at skabe kontakt mellem aktører.
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale

Vi tilbyder:

  • Et spændende og varieret job, hvor der vil være god mulighed for at præge SEA HEALTH & WELFAREs fremtidige arbejde og egen hverdag.
  • Dygtige, dedikerede og engagerede kollegaer.
  • En dynamisk arbejdsplads med højt til loftet.
  • Løn efter kvalifikationer.

 

Vi ser gerne, at du har en maritim baggrund eller en anden relevant uddannelse inden for arbejdsmiljø.

Skriftlig ansøgning skal sendes til Katja Nielsen til e-mail kni@shw.dk. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Direktør René Andersen på +45 4046 5453.

Ansøgningsfrist 09.08.2019 - Forventet ansættelsesstart 01.10.2019

Læs mere om SEA HEALTH & WELFARE på www.shw.dk